vrijdag, december 21, 2007

jaaaaaaaaa!!!

..na een vermoeiende week heb ik nu vakantie!

ipv me te tering werken achter pc, ga ik nu familie-bijeenkomst na familie-bijeenkomst af.

gelukkig sluit ik het jaar af met triviant, een chocolade fontein en vlak voor het einde van het jaar een fijn weekendje naar Grun met mijn lief. toevallig is er dan in een van mijn favoriete groninger cafées een jc (cash) avondje. dat kan natuurlijk leuk zijn.

dan hebben ze nog het groninger museum, leuke straatjes, lekker eten, platenzaken. ik denk dat het wel leuk wordt!

the tommies go internationaal. we zijn gevraagd voor een mini ladyfest in Brussel op 18 april 2008. yeah! we proberen uiteraard om die dag heen nog wat andere plaatsen aan te doen.

internationale roem wacht, laat ik mijn baan opzeggen. :)