woensdag, juli 04, 2007

vrienden maken

ik ben best easygoing. ik maak makkelijk vrienden.
zo zat ik gister in de trein met een vrouw die 14 weken zwanger was. ze vertelde me verhalen over haar fruit-vreet-zucht en we lachten samen om onaardige mensen. ik moet zeggen dat het soms wat minder makkelijk is om met mij door 1 deur te kunnen, maar ik heb écht mijn aardige momenten.

ik kan echter ook bést onaardig zijn. je zou het bijna niet geloooven!

dit weekend neem ik samen met the tommies via PLOINK! op in t kot. we zijn best zenuwachtig. wat zal het worden? ieder liedje achtien keer spelen voordat het foutloos gaat? gebroken snaren door verkeerde uiting van inspanning? ruziemakende tommies die al haren trekkend ("je maakte een fout trut!") over de grond rollen? wie zal het zeggen. ik zal een camera meenemen voor de eventuele catfights.

vanavond eet ik bij een collega. morgen eet ik buiten-de-deur (want daarna optreden van vriendinnenband). vrijdag eet ik niet ivm oefenen. Na het oefenen stap ik bepakt en bezakt in een trein richting Hrn. extra gitaar mee? waterkoker bij me?

de verhuizing? die gaat best lekker. nog enkele dozen, een mini koelkast, in elkaar zet slaapbank, een dressoirkast, cd-installatie, platenspeler en tv en dan zijn we klaar! het voelt als HEEEEL VEEEEL werk.. maar valt best wel mee.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb ook zo mijn buien. Zo kan ik soms akelig direct zijn. Dat kan nog wel eens verkeerd overkomen. Niet te tactisch ingekleed. Maar goed, jij bent bijna op orde begrijp ik. Verhuizing goed achter de rug.En een catfight: zet het even op Youtube... ;-)

4:59 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik kom na het feestje dat ik heb misschien nog wel even de tommies een kus geven in swaf.

5:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat betreft de catfight, da's dan gelijk een mooie videoclip!

12:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home