vrijdag, juni 08, 2007

we who wait

laatst werd het muziekgenre van mijn bandje 'ouwe punk' genoemd.
en ik was hartstikke trots. want ouwe punk is natuurlijk een enorm compliment.

ik vind ouwe punk zelfs zo leuk, dat ik een ouwe punk aan de haak heb geslagen!
(sorry, stom grapje, maar ik kon t niet laten).

in düsseldorf zagen we ook ouwe punks. the spermbirds bijvoorbeeld. best oud.
en the angry samoans. die ook wat jaren ouder zijn dan op de welbekende foto's.
overigens een erg neurotisch mannetje, die metal mike. vol verwarring ("kunnen die mensen niet lezen?!") wees hij bij iedere vraag om tshirts naar zijn zelfgemaakte bordje. "ausseuverkrauft". we vermoeden dat mike een duitser vroeg wat 'uitverkocht' in het duits is en dat hij dit foenetisch heeft opgeschreven.
hij rende overigens wel van hier naar daar over het podium. zal eens kijken of dat youtube makkelijk is, dan zet ik er een filmde van online.

overigens ben ik een paar dagen ziek geweest en nog steeds niet kippielekker. en de verhuizing is langzaamaan begonnen, met afgelopen week drie dozen boeken en wat fotoboeken richting het fijne WestFrieze. zeer spannend allemaal.

vanavond iets van een andere orde. vanavond spelen er allerlei bands in de melkweg omdat Sonic Rendezvous jaris is en een partijtje geeft.

ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwempak mee!

kussssssssssssss Carolien