maandag, mei 21, 2007

hemelvaart

een verslag in woord en beeld.
geen foto's van de kermisborrel, waar ik maar 1 cola nuttigde i.v.m. op tijd aanwezig geacht te zijn in mani.

beetje rondhobbelen. beetje kletsen. beetje leuk en gezellig (ok, meer dan een beetje!)



sack o woes deed de 'aftrap' van de avond. en dat was erg leuk. ik heb nog nooit een scherpe foto van deze band gemaakt.. en ga daar ook niet mee beginnen (ok, ooit ga ik moeite doen enzo, maar nu word ik nog zenuwachtig als ik te dicht vooraan sta. anti-vriendinnetje-van-een-bandlid-syndroom)




green hornet gooide daarna een potje bluesrock de zaal in. heb ze wel es beter gezien, maar andere mensen nog nooit.



boston chinks met de aardigste 'schandknaap' ooit. ik ben nog nooit zo vaak bedankt voor een kop koffie en croissant.




jay reatard. was best een aardige kerel (jongeman) al zou je dat aan zijn podium presentatie niet merken. ik heb echter gehoord dat het 'vroeger' echt bij optredens de spuigaten uitliep. tegenwoordig is meneer R dus erg redelijk. ook hij is een persoon die meerdere malen voor koffie bedankt. wat is dat toch.. mannen en koffie.

de nacht was kort (konden boven in bed meezingen met de liedjes die beneden enthousiast werden ingezet). de dag ook. zaterdagnacht feestje Villa Kraak. dure auto's voor de deur en een eigen moestuin. het leven van een kraker gaat over rozen (?!). leuk feestje met leuk optreden van volendammer vishandel en uit hun dak gaande mensen. half 6 thuis. da's dan weer minder.

zondag nog voetbal met de voetbalvrouwen kijken en daarna thee.

gezelligheid kent geen tijd.