maandag, april 23, 2007

het meisje met te weinig tijd

wat te doen met koninginnedag?

als ik de helft van de (sociale) aanbiedingen voor deze week volg en mij in het Sociale Circuit van de stad begeef, ben ik tegen Kdag redelijk uitgeteld en onsociaal.

de KDAG is tegenwoordig niet alleen de dag dat heel nederland in oranje met toeters mij irriteerd. nee. ik heb een nieuwe lief en die is op deze dag jarig. waardoor mijn plannen om niet sociaal te doen, misschien een beetje in het water vallen.

deze week ga ik cultureel en feministisch verantwoord naar een lezing over vrouwen die bewust geen moeder zijn geworden. (ofzo. ik werd uitgenodigd door iemand die mijn gedachte daarover graag wil horen). dan oefen ik ook nog en sta ik misschien hip een icetea te nuttigen in de smet. bovendien speelt DE nikki corvette in de paradiso. er is een leuke band genaamd PARTYLINE in de occii vrijdag. zaterdag sociaal doen op de verjaardag van een bassiste. en dan is het alweer knach en kdag, waarvoor nog geen plannen bestaan.

wat doet u deze koninginnedag?

als inwoonster van amsterdam voel ik me heel erg verplicht om hier te blijven en 's ochtends prul van kinderen in t vondelpark te kopen. maar toen ik dit vorig jaar trachtte te doen (niet heel vroeg 's ochtends, iets te laat op de dag) werd ik na een uur zo pislink dat ik dacht 'beter op het dakkie zitten met wat drinken'. de rest van de dag zaten wij op een warm dak met koele drankjes en grote turkse broden met salades. uiteindelijk hebben ook wíj even ons gezicht laten zien bij de minds.

dit jaar spelen wél de fatwa's op het buitenpodium van die kroeg, maar denk ik het níet mee te gaan maken. misschien ga ik wel langs de kleedjes in het oosterpark...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Eerst met de kinderen prullaria verkopen, en dan naar Den Helder, daar spelen wat bandjes.

6:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home