vrijdag, mei 11, 2007

vliegende tijd.

de weken vliegen voorbij. koninginnedag lijkt een eeuwigheid geleden.

ondertussen zijn er een aantal dingetjes gaande:

1: ik heb mijn 'certificaat' gehaald voor de pa-cursus die ik onder bezielende leiding van mijn broer volgde. ik denk dat ik er nog niet helemaaaaal klaar voor ben, maar de basis snap ik nu wel. misschien wat vaker wat praktijk doen..
2: ik ben bijna een vereniging. samen met partner in crime Manu, wil ik bandjes aan optredens helpen én leuke showtjes neerzetten. we hebben zelfs een business plan. en bands die door ons willen worden geholpen. we gaan druk en arm zijn.
3: ik ben op zoek naar woonruimte in Hoorn. nog niet enthousiast en overdreven actief, maar de wil is er wel. ik ga 1 juni mijn huidige woning opzeggen en wil per 1 augustus weer in het Westfrieze verkeren. eerst misschien bij pa thuis, maar toch liever mn eigen stekkie. dus alle hints, tips en aanbevelingen mogen naar de meel (carr@thetommies.nl ik word toch al dood gespamt)
4: op mijn werk gaat alles zijn gangetje maar de band...
5: dit weekend spelen we op een familiefeestje in het Zuiden. het Verre Zuiden. familiefeestjes, kinderpartijtjes en trouwerijen: the tommies zijn multi inzetbaar. daarna houden we een kleine break en gaan we (hopelijk) opnemen.

en ja. alles gaat zijn gangetje.

3 Comments:

Blogger Ka_Ka said...

Se eu pagar para entrar numa casa de banho pública mas entretanto perder a vontade, devolvem-me o dinheiro?

9:20 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

een bisnissplan? op naar dragons den!!!

11:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een bijna welkom in het Westfriese. We hebben nog een kamer leegstaan ;-)

Kom je nog wel even op de kermisborrel a.s. donderdag? Kun je alvast even wennen aan het Westfriese.

1:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home