maandag, juni 18, 2007

potverdorie

het kriebelt, kan niet stilzitten, ongeconcentreerd, nerveus, dwangmatig om de tien minuten naar het toilet om te 'plassen'.

het klinkt als een enge ziekte: het is verhuisstress.
ik haat verhuizen. het duurt nog heel lang, maar deze week krijg ik al potentiele nieuwe bewoners van mijn oude huisje. en ieder weekend besteed ik aan het in- en uitpakken van dozen en het opknappen van mijn oude tienerkamer.

dit weekend had natuurlijk ook leuke dingetjes en ik probeer me daar dan op te concentreren: vrijdag stiletto's in swaf. terwijl buiten de stadsfeesten menig tokkie uit hun donkere rijtjeshuizen naar de stad trok, zaten mijn lief en ik aan de bar in (opnieuw) stamcafé om te genieten van ons eigen alternatieve stadsfeestje. bestaande uit 1 band, wat drinken en goed gezelschap. overigens had ik een slecht humeur en vertrok ik bijna direct na de band om 'thuis'gekomen direct in bed te springen. nog iets te lezen en heerlijk te slapen.

het thema van dit weekend was slapen (en het inhalen daarvan). met een hoogtepunt van half 12 to half 12 op zaterdag/zondag.
heeerrrrlijk.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Slapen kan zo heerlijk zijn...

6:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home