maandag, februari 12, 2007

dunnetjes?

gisteren ging ik eten bij een vriend. die meldde me dat ik wel érg dun begon te worden. of ik was afgevallen.

ik dacht met enig schuldgevoel terug aan de week daarvoor, waarin ik ongeveer drie zakken chips had genuttigd. ik dunner?

om mijn dunheid wat in te perken besloot ik alcohol te drinken in de paradiso 's avonds tijdens de nightlivexs awards waar ik hip verantwoord rondhing met chan en arr. was overigens niet bijzonder boeiende avond.

vervolgens werd er vandaag een bord met lekkere koekjes op mijn bureau gezet. een collega nam deze Tsjechische delicatessen mee van vakantie en ik besluit die verloren kilo's (????) er weer aan te eten.

mocht ik over drie weken heel erg Rubens zijn, dan ligt het aan de dunne opmerking.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja, een goeie smoes om te gaan bunkeren...

4:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home