woensdag, januari 10, 2007

busjes vol dorstige bezoekers en postbodes

zaterdag was speciaal. met twee busjes afgeladen swaffers in leiden staan te drinken en giechelen. ik was te zenuwachtig om sociaal te doen maar uiteindelijk ging de show erg goed.

ook veel respect gekregen vanwege mijn bebloede vingers. gitaristen die niet kunnen gitaar spelen hebben na optredens bloedende vingers. ik dus ook.
de show was misschien een van de beste ooit (zo moeilijk om te bedenken).
het publiek was leuk en zelfs de onbekende mensen waagden zich aan een glimlach en klap-salvo's.
hoezee!

swaf mensen rule! schumacher rules! sack o woes! oh my goodness!
het was dus leuk.

verder hebben wij al enkele weken een enigszins oke-looking postbode. ik vraag mij af waar onze eigen postbode is gebleven. deze is ok-looking, de andere wachtte netjes tot ik last minute post inleverde.
tsja, ga je voor uiterlijk of innerlijk?
bovendien hoef ik niet naar huis met de postbode.

anyway.
vanavond spelen we een show in ACU utrecht met twee fantastische bands. ik weet niet precies was acu over ons schreef maar de term rammelpunk viel en die hebben wij zelf niet bedacht. zin in en zenuwachtig tot hart-aanval-achtige-situaties toe!

wens ons succes

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Uiteraard wens ik jullie succes. Toen ik nog actief speelde had ik na verloop van maanden gewoon eelt op mijn vingertoppen. Dan houdt het bloeden wel op.

5:07 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

bloedende vingers. ik ben ook een slechte gitarist!!!!

9:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

BLOED EN DE VINGERS! GOEIE BANDNAAM!

1:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home