dinsdag, januari 02, 2007

blog you!

zoals de laatste tijd wel meer: weinig updates van deze dame. ik ben n beetje druk geweest het afgelopen jaar.

maar om toch even een korte update te geven:

en dan met name over de band. want daar ben ik druk mee (en met een relatiebreuk die al een jaartje voortkabbelt, hehe)

onze tourdata :))))

*6 januari Leiden Bar en Boos; Hoorny nights met schumacher en sack o woes!
*10 januari Utrecht Acu; met The Je ne Sais Quoi & The Welcomin committee in flames
*26 januari Nijmegen Onderbroek; met Suicidal birds (!) en mexican holiday(!)
*8 februari Amsterdam Volta; met Butcher Baby
*30 maart Groningen de Walrus; met Suicidal birds en mexican holiday.

we zijn erg in ons sas met al deze optredens. :) ik ben een blije moid.

deze hele maand staat dus in het teken van tommies. ik doe niets anders dan dat in mijn avonduren.

behalve natuurlijk 25 januari: Johan in Partonaat & 27 januari: Gert Vlok Nel in Paradiso waarna ik doorsjees naar Melkweg waar Millionair én Flip K. spelen.

2007 word vast mijn sociale jaar wat weblog betreft.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je bent een echte rock-chick geworden. ;-)
Natuurlijk de beste wensen en een goed een liefdevol 2007.

8:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home