vrijdag, december 02, 2005

sleutelssss

gisteren sleutel gehad van nieuwe woning. geen grote feestelijkheden. want om 9 uur sochtends stonden de gipsplaten en stalen plafond dingen al voor de deur. uiteraard was de vrachtwagen meneer de helft vergeten (had ie niet meegekregen) waardoor we later op de middag nogmaals de wagen met onze naam erop voor de deur hadden staan.

ik heb dus de hele dag met zwager gesjouwt. en manlief heeft het begin gemaakt aan het verlaagde plafonnetje. waar hij erg ver mee gevordert is.

we hebben nu al mensen over de vloer want een paar huizen verder wonen oude kennissen. vanavond komt de electriciƫn zijn ding doen. morgen de stucadoor. en tussen al die bedrijvigheid sta ik als een echte bouwvakkermiep mij het schompes te schuren (de trappen) en de muren te sausen.

dit gaat ongeveer tot 1 januari duren.

maar goed. ik ben wel heeeel erg blij met het nieuwe huis. het is groot! kolossaal! en ik weet nog niet welke kleuren ik de hal ga schilderen?!!!!