woensdag, november 23, 2005

kriebel trui

ik heb last van de kol van mijn trui. hij kriebelt en terugkriebelen helpt niet echt.

mijn nek is helemaal rood. ik irriteer me over het feit dat ik de trui heb aangetrokken (zo koud is het nog niet. die kou komt morgen en vrijdag). ik zit alleen op kantoor. waardoor ik me nog meer bewust ben van het gekriebel. omdat ik toch even niets anders te doen heb dan krabben.

het is wel mijn favoriete overdreven grote wollen trui. zo eentje die je normaalgesproken niet goed staat. en nu dus opeens wel. en die dus nooit heeft gekriebeld. het model is ook een beetje gek. de mouwen te lang. een beetje uitgelubbert.

vanavond speel ik gitaar tot ik alle intervallen (nogsteedsja) uit mijn hoofd en zonder te kijken kan vinden. want je hebt er wel wat aan hoor. je kunt er mooie liedjes mee maken. ik begin vanavond met mijn sahara hotnights cd uitpluizen en ga hiermee door tot ik in slaap val.

morgenavond heb ik dan les. mijn vaste donderdagavondbesteding. en vrijdag is het weer oefenavond.

dan sta ik weer in een naar mannenzweet (vrouwen zweten niet... ahem) ruikende ruimte herrie te maken. misschien komt het nieuwe liedje wel af deze keer.
jammer maar helaas dus geen poliziek festival voor mij...