vrijdag, november 04, 2005

typen om het typen

vandaag is een feestelijke dag. vandaag mag ik eerder naar huis. over vijftien minuutjes en een beetje.
natuurlijk nu het slecht weer is ga ik naar amsterdam. om met broerlief daar wat te nuttigen en misschien al het trouwpak te kopen. mijn moeder gaat namelijk trouwen. na mijn stunning bruiloft was ze overtuigd. 'dat wil ik ook'. dit is overigens haar tweede bruiloft. en dat maakt mijn mama heel erg 2005. want wie is er nou niet rond de 50 en meerdere malen gehuwd?

mijn broers gaan in pak. en als mijn broers in pak lopen zien zij eruit als blonde/bruine variaties van een maffia familie. en omdat de andere getuige (ja ja ik ben ook nog eens getuige op de heugelijke dag!) in een niet te matchen kleur gaat, ga ik met mijn broers mee in hun maffia stijl. ik zie de foto's voor me. ik tussen mijn broers in op de foto's.

dus vanmiddag wordt er gezocht naar het Gangstah pak. maar niet Gangsta anno nu, maar gangsta anno Godfather periode. ik denk aan donkerblauw of bruin. en uiteraard een streepje...
dan een mooie roze/rode/zwarte stropdas en een stoere hoed en ik ben compleet. dan moeten de broers ook een hoed dragen eigenlijk... dat zou wel zo leuk zijn....

......af en toe moet ik mezelf een beetje remmen. het is een bruiloft ten slotte.. geen thema-avond.....