donderdag, november 10, 2005

hands off

het is af en toe een beetje stil op dit logje. ik ben er niet mee gestopt. ik heb mijn toetsenbord niet aan de wilgen gehangen. ik zit nog steeds op een kantoor met internet verbinding.

alleen zijn er veel afleidingen van het gelog.
zo is het druk op het werk.
zijn we druk met de oplevering van ons huis bezig.
heb ik mijn haar net roodbruin geverfd. (dit is geen goede reden)
is de band weer bij elkaar.
heb ik een postpakketje dat wacht om gestuurd te worden (sorry from!)
ben ik goedkope opneem-manieren aan het onderzoeken (als in opnemen van demo... voor weinig. mochten er experts zijn op dit gebied: laat me weten)

dus het een en ander wat mij weg houdt bij mijn geliefde publiek ;)
echter vanaf vandaag probeer ik weer braaf mijn kleine notitietjes met het publiek te delen.

zo liep er net een vrouw langs kantoor met zo'n handsfree ding voor haar telefoon, in haar oor.
of eigenlijk uit haar oor. het was namelijk zo'n startrek-had-het-niet-kunnen-bedenken sci fi ding. zo'n zilveren microfoontje die dan een soort verlenging van haar oor was.

nu is dat natuurlijk heel handig voor het hands free bellen. ik zet liever mijn telefoon uit dan met zo'n ding in de auto te worden gezien. maar waarom in godesnaam draag je hem op straat? het is een lelijk ding! het is niet tof om daarmee gezien te worden! het is niet de nieuwste technologie hype!

pff. nu had ik ook even naar het mens wat aan het handsfree apparaat vastzat moeten kijken. dit was type 'ik ben wel 50+ maar nog steeds heel hip en trendy. check mijn hoofdset'...

zucht.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de Swans hebben CD's opgenomen met een Sony walkman (minidisk + mic) en het klinkt geweldig. Je hoeft echt niet een dure studio in te duiken. Een beetje uitzoeken waar je gaat staan met de opname mic, en hup spelen maar.

9:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home