donderdag, november 17, 2005

lekker roddelen

weinig updates van mijn kant i.v.m. drukke sociale bezigheden.

dit weekend in vera groningen gedanst en sjanst op de muziek van sweetsweet en aboutparis. daarna op de door vriend a gedraaide hits. met de crowd uit amsterdam (dusty blinds+sweetsweet my favourite amsterdam-people). enorm naar mijn zin gehad. helaas werd de vriend waar ik bij logeerde al aan het begin van de avond ziek, zodat ik om 3 uur aan stond te bellen en zijn mobiele belde in de hoop dat hij wakker zou worden. de taxi was immers al vertrokken. gelukkig heeft hij een erg luide ringtone en werd hij wakker.
na te weinig slaap zondag in de trein gestapt.

gisteren vrij gehad om lekker te roddelen met The Gossip in de waterfront (rotterdam dan. ik kom nog eens ergens).
eerst met vriendin S afgesproken om te shoppen tot we droppen. ik heb geleerd dat dit niet mijn seizoen is om dingen te kopen. ze hadden namelijk Niets Leuks. en alles wat enigszins leuk was pastte niet. de score: 1 rok en een warme choco met slagroom.
vervolgens gegeten bij een chinees/surinamer/javaan (uh huh all in one baby) wat erg goedkoop en ook nog eens lekker was. mm. cashewnoten.

rond achten bij vriendin Hs' oefensessie gekeken. al mijn vriendinnen zitten in bandjes haha. daarna gewacht op de kaartjes voor the gossip. in waterfront met de hele riotgrrl-nl-crew gedanst en gelachen en bijgekletst. en toen begon the gossip. wat echt een ontzettend te gekke band is!

i'm in love! haha.

meteen een 12" gekocht met enkele door le tigre gemaakt remixen van gouwe-ouwe van the gossip (blijkbaar gouwe ouwe want ik heb geen enkele cd van ze).

en nu beetje brak op kantoor.
eindelijk een postbus gevonden waar ze geen "beveiliging tegen bommen" strips op hadden zitten zodat ik EINDELIJK het beloofde envelopje op de bus kon doen.
en nu begint de dag weer met gebel en gezeur. van mijn kant.

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

het beloofd vloppie? joepie

6:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Party beest...

6:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home