dinsdag, november 29, 2005

buikpijn en bandjesbijeenkomst

gisteren voor het eerst sinds de nieuwe baan een dagje ziek thuis. na enorme maag-kramp-attacks op donderdag, zaterdag en zondagnacht toch een dagje even niets doen.
ik denk dat het een combinatie slecht eten, stress en de heersende epidemie is geweest die mijn nacht onrustig maaktte en mijn buik nog onrustiger.
het is vooral hoog in mijn buik (?) waar het dan zeer doet. ook als ik adem. en soms zijn er zelfs steken.

overigens behalve online hoor je mij echt nooit klagen over kwaaltjes.

gaat wel over voor ik een jongen/joohje ben. (motto van mijn westfrieze opa en oma.. die allebei jong dood gingen.. dus misschien gaan sommige dingen niet over).

vanavond komen Los Chicas Demonicas. mijn band. eten bij moi. en muziek luisteren. en kletsen. en gewoon gezellig meisjes achtig doen en giechelen.
en natuurlijk plannen smeden om de wereld te veroveren. onze tour over de wereld en richting jullie hartjes bespreken.

want hoe gaan we dat aanpakken? de leukste aardigste liefste en ook wel goede band worden??

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

klinkt gezellig, zo'n avond, maar doe je wel voorzichtig?

1:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home