maandag, december 05, 2005

leuke dingen

ik heb in de afgelopen dagen twee trappen geschuurd en geverfd. en geplamuurd. vanavond komt de laatste laag gron eroverheen, zodat ik morgen de eerste laag lak op de zoldertrap kan aanbrengen. de andere trap moet even wachten tot er niet meer met bouwvakkerkisten overheen gelopen wordt.

vandaag mag ik i.v.m. de sints verjaardag eerder het kantoor sluiten. dat komt mooi uit. er moeten nog wat kerst kado-tjes gehaald worden. en in het weekend shoppen is door de decembergekte echt niet te doen. gillende huisvrouwen, jankende kinderen, zuchtende vaders. en dan met zn allen klagen over de rij bij de kassa.

je weet toch dat het druk is op zaterdag om 1 uur in de stad?

ik ben rond kwart over vier in het centrum en shop dan tot ik drop, zodat ik de helse zaterdag niet hoef mee te maken.