woensdag, november 02, 2005

lijstje

even een lijstje om het ontbreken van postjes te verklaren.

- drukte op werk. en vooral het opklaren van chaotische zaken op werk.
- op zoek naar de fijne spijkerbroek en er geen een vinden.
- werken aan nieuw frans liedje voor the tommies. je leest het goed. Frans niet Franz.
- lijstjes met plusminus dertig bezigheden per dag, van 9 tot half 6 dus lijstje afwerken.
- zoeken naar goedkoop hotel in new york. wie er een weet. of een goede site die ECHT goedkoop is. als ik google op cheap hotel new york, krijg ik hotels a 2100 euro voor twee weken.
- www.deplakplasticsite.nl en www.defotobehangsite.nl voor ideeën nieuwe woning.
- met moeders bruidshoppen. zij moet nog schoenen voor bij haar jurk. ik moet nog een getuige-outfit. eentje die sprankelend is maar niet mijn moeder de bruid overschaduwt.
- dit weekend viert mijn papa dat hij 60 wordt. ten minste wij vieren het. hij weet nog van niets.
- op www.gefelicitaart.nl gezocht naar een leuke goedkope taart om te laten bezorgen.
- deze zaterdag Cool Schmool #3 in Occii amsterdam met PARTYLINE (Allison Wolfe van Bratmobile), Spider and the Webs (band van Tobi Vail), Mexican Holliday (met mij als special guest voor twee woorden) en Dusty Blinds.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jemig, wat een drukte. Ik krijg er hoofdpijn van. Maar je zult je niet vervelen het aankomende weekend.

6:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home