maandag, juni 06, 2005

new yooork new yooork!

ok. de reis is geboekt. zes dagen new york met the huzzy. en nu ben ik overal tips aan het verzamelen voor goedkope niet al te toeristische dingen om daar te doen.

natuurlijk gaan we naar CBGB, omdat ik ook naar The Ramones luisterde.
en daarnaast wil ik naar Sin-E, omdat daar Jeff Buckley groot is geworden.

nu weet ik dat sommige dingen niet te ontkomen zijn. zoals het empire state building en het vrijheidsbeeld. en wat foto's daarvan misstaan niet in ons vakantieboekje.

volgens mij neem ik ZOVEEL kleding en dergelijken mee. om er maar zo hip mogelijk uit te zien. je weet wel. voor alle foto's die we gaan maken ehehehe.

okeedokee.

dus als iemand nog tips heeft voor een perfect new york tripje>?!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik zit eerder te wachten op een verslag van jou ...
ben van plan om nog dit jaar met een paar vrienden een week naar NY te gaan ... leuk!

4:21 p.m.  
Blogger carolien said...

het verslag zal lang en interessant zijn. ik heb al de fijne kleine tips gehad, die je net even voorbij de tourist-status brengen.

8:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home