woensdag, juni 17, 2009

oops i did it again

nu ik eventjes pauze eis op mijn werk, snel aan de blogs. zo is er ook een nieuwe post op De Magere Oogst te lezen (magereoogst.blogspot.com).

we hebben in de tussenliggende periode enkele dingetjes meegemaakt.

zo was er het vrijgezellenfeestje van beste vriendin L, die morgen in het zinkende schip genaamd Huwelijk stapt (al zal ik haar natuurlijk toejuichen morgen!) ;)
Het begon beschaafd in een etablissement met high tea en perentaart en eindigde beschaamd in een karaoke café op de zeedijk (waar ik absoluut vaker naartoe moet. eigenlijk is het zo raar en surrealistisch dat het gewoon grappig wordt).

verder kan ons meisje nu kruipen, wat betekent dat ze ieder moment van de dag wíl kruipen of aan de hand wil lopen. beide intensief voor ons, want je kunt haar écht geen seconde alleen laten in de woonkamer.. behalve wat kindonvriendelijke snoeren weet ze haar weg ook al aardig te vinden in de papierbak, waar ze de zaterdag-Volkskrant uit te voorschijn tovert en deze vervolgens gaat zitten verscheuren en op probeert te eten midden in de woonkamer. natuurlijk ben ik wel trots op het feit dat ze nu kruipt. :) fijn! hebben we dat ook meteen. overigens schijnen de meeste babies te tijgeren. dat gaat nog harder.
Ze heeft ook tand nummer 2 gekregen en een écht goed slaap-ritme te pakken, waar we maar niet teveel aan moeten hechten.
(dat soort grapjes duren nooit lang!)

the tommies gaan zich storten op het rammelen van nieuwe nummers, zodat we eindelijk een Kerstplaat kunnen maken. Ik bedacht me dat het vieren van Kerst in de kroeg leuker is en het misschien tijd is voor een I HATE XMASS festival in een leuk café op 1e kerstdag of kerstavond met fijne harde muziek en mensen verkleed als Kerstboom.
verder is er een nieuw bookingsburo aan de horizon verschenen, waar the tommies ook mee te maken gaan krijgen waarschijnlijk.
The Recipe Book is dood, lang leve....
overigens is het veel beter voor mij en Manu om anderen de hoofdrol te laten spelen en zelf bijrolletjes te hebben in een organisatie.
minder stress. :) de nieuwe sack o woes plaat komt eraan. en ik denk dat s haar vader daardoor misschien wat vaker zal moeten missen. die 300 gedrukte prachtige schijven moeten natuurlijk ook aan de man/vrouw of manvrouw gebracht worden. en PRACHTIG zullen ze worden. ik ben van het consuminderen, maar zou zeggen: KOOPT ALLEN!
http://www.myspace.com/sackowoes
ik ga tegenwoordig iedere donderdag te aquarobic'en met moeders. we werken aan ons buikje. dat buikje dat na een zwangerschap blijft zitten. die van mijn moeder zit er nu zo'n 26 en een half jaar, dus het wordt tijd voor actie.
ik wil nog steeds liever op een tennisbaan staan en meld me misschien vanaf het najaar bij de lokale ballenclub aan om eens een lesje te nemen en actief mee te doen aan Tia Maria toernooitjes.

verder gaat alles altijd zijn gangetje.