donderdag, maart 19, 2009

moezzz

Ik was een beetje afgeleid gister. de kerkdienst werd namelijk begeleid door een vrouw die er wel ientje van de familie van I-s moeder moet zijn... het was namelijk nét Fonnes moeder, maar dan met wit haar!

Na het getreur en (vervolgens) de gezellige koffie met broodjes, zijn we onze gedachten ergens anders op gaan richten.

Ik ben sinds gistermiddag de trotse eigenaresse van een moestuin in de kas van mijn vader. de onkruidjes zullen vaak worden weggeplukt, want vader Ted en vriendin hebben beiden tijd. verder heb ik nu wat dingetjes in zaaibakjes staan, om ze later als kleine plantjes over te kunnen zetten naar hun nieuwe glazen warme huis.

Dus misschien loop ik over een paar maandjes te leuren met enorme bergen groente en fruit. :)

(op dit moment staat geplant: sla, andijvie, prei, tomaat, bleekselderij, rode pepers, paprika, meloen, bosuitjes en worteltjes... kijken of er íets lukt, want écht groene vingers heb ik ondanks mijn enoooorme ervaring in de agrarische sector niet).

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En het is idd familie :-).

Ben benieuwd naar je moestuin, veel succes ermee. Zet je er ook een tuinhuisje op waar je dan met je tuinstoel voor gaat zitten in de zomer :-). En misschien kun je er zelfs wel een nachtje slapen dan.

8:17 p.m.  
Blogger carolien said...

de moeztuin is bij vader Veek, dus dat betekend: een écht bed om te slapen :) en het is de kas al zijn er wel plannen voor een klein akkertje achterin. En ik heb ook 'hoort dat daar een tuinhuisje komt... dus dan kan ik mooi in een tuinhuissie slapen na een dag vermoeiend werk in de tuin :)

7:22 a.m.  

Een reactie posten

<< Home