dinsdag, maart 31, 2009

Sanne sjeest

Er is niets dat onze sannemans zo leuk vindt als heen en weer racen in haar loopwagen. Van links naar rechts, van voor naar achter. Ze sjeest door de woonkamer en houdt haar speelgoed vast alsof het haar stuur is. Overigens ontdekte zij vandaag de papierbak waar allerlei oude kranten inzitten die zij natuurlijk niet mág pakken, maar toch te pakken kreeg. Natuurlijk werd Madame óók boos toen ik de oude krant uit haar hand griste. "foei" of "nee" of "mag niet" komen niet in haar woordenboek voor en ze trekt zelfs haar meest ondeugende smile uit de kast wanneer ze naar iets graait wat ze niet mag hebben.

Het gaat hard, ze wordt nu al bijdehand. Verder kan ze staan als ze zich aan iets vasthoud. Ze zit stevig. Wiebelt met haar kont in de lucht als ze op de grond ligt. Eet graag veel en vaak, net als moeders.

Het gaat hard met de kleine meid. Ze lijkt af en toe al een echte peuter!!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Oh, ik kan echt niet wachten hoor tot Lotte ook echt dingen begint te ondernemen. Gelukkig hoor ik iedereen zeggen dat het allemaal zo hard gaat, dus we moeten nog even doorzetten :-).

Leuke foto trouwens.

8:19 p.m.  
Anonymous Von said...

Ehm, ik weet niet waarom Jaap z'n naam daar nou weer staat, maar ik heb het bericht geschreven hoor.

Groetjes Von.

8:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home