donderdag, mei 15, 2008

25 weken. het wondertje.

de baby herkent vanaf nu ongeveer onze stemmen en kan daar op reageren. waarschijnlijk betekent dit dan mijn lief nóg vaker dan normaal tegen mijn buik gaat praten (of af en toe "HALLO!" roept tegen de baby wanneer ik op de bank zit).

ik draag tegenwoordig geen goed uitgekozen outfits meer. mijn grootste zorg is "past dit" en "knelt dit niet?" vooral schoenen en broeken zijn aan mijn nieuwe omvang aangepast. de stiletto's staan de kast, de minirokjes blijven aan hun hangertjes hangen.
nee, moeder Car is alleen nog te bewonderen in oerdegelijke outfits.
BAH!

gelukkig is het bijna vrijdag, want de stresskip op mijn werk is dan vrij... en als zij vrij is heb ik ook een rustig dagje zonder irritaties.

gelukkig ga ik over een tijdje op verlof en denk ik dat zij de tussenperiode niet zal overleven. :)

positief.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Moederschap is ook mooi. Mijn lief heeft, net als jij, basgitaar in een vrouwenbandje gespeeld. Nu hebben we twee kids, en hangt de basgitaar in de wilgen, maar we hebben nog wel de foto's. ;-)

8:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home