zondag, oktober 21, 2007

liegen of zwijgen heeft geen zin want....

skeletten vallen nou eenmaal ooit uit je kast...


ik ben zijn achternaam al kwijt. straks ben ik een heleboel centjes kwijt. en ooit ben ik zijn gezicht, mijn angst, mijn woede kwijt. nog heel eventjes. het is echt niet voor te stellen dat ik ooit van iemand heb gehouden, die misschien wel tegen iedere vrouw zei dat hij van haar hield. en dat ik erin trapte. waarom zou je zeggen dat je van iemand houdt als je het niet meent? als je iemand gewoon leuk vindt?

ach, de blaadjes vallen van de bomen. ik ben straks blutter dan een straatmuzikant. en de dagen worden donkerder.

maar uiteindelijk komt er weer een voorjaar, een zomer, mooie dagen en vooral rust. veel veel rust.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En veel liters thee, grote stukken chocolade en vriendinnen om heerlijk tegenaan te klagen.

4:29 p.m.  
Blogger carolien said...

ja fon! thee en chocola en een beetje zeuren doet inderdaad wonderen.

ik heb hard gelopen zaterdag. ging niet zo goed. wat een conditie. en ik had de hele zondag spierpijn...

tot de thee!

10:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zie je nou wel, we moeten gewoon binnenkort starten met rolschaatsen, maar ja ik weet wat natte blaadjes op de grond met rolschaatswieltjes doen. Dat moeten we dan gewoon maar proberen.

5:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home