dinsdag, oktober 09, 2007

kartoffelnchips, das ist doch blöt?

Ik heb een Duits liefdesliedje in mijn hoofd, welke ik heb gestolen van een compilatie cd-tje uit de "alsjeblieft neem mee, dit is troep"-bak van mijn liefs werk. Er zit een regeltje in over kartoffelnchips en wie bleut das ist. erg leuk. voor de rest is het een van de weinige duitse liedjes die ik wel oké vind. ik heb het niet zo op die schnauw-parteien.

anyway. vanavond maakt mijn lief herrie in een hokkie terwijl ik wijdbiens op de bank een zak chips zit leeg te vreten tijdens het kijken van mijn favoriete serie. wat altijd iets met politieonderzoek te maken heeft, en helaas geen baantjer is.., want ja dat keek ik ook graag met een zak chips en een glaassie fris.

afgelopen zondag zat ik thee te drinken terwijl mijn vriend op een voetbalveld ver weg werd mishandelt door een rotte zak die niet wil dat ik kinderen krijg, of in ieder geval... niet wil dat jst kinderen krijgt. nu heb ik dus spijt dat ik er niet bij was zondag om die lamme lul eens voor zn harses te meppen. ik ben ten slotte een voetbalvrouw. maar de thee was ondanks ontbrekende chocolade toch wel lekker. :)

volgende keer: c op rolschaatsen-avonturen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Duitse liefdesliedjes, brrrrrr...
Nee, dan maar rolschaats verhalen of matpartijen op het voetbalveld. ;-)

5:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja rolschaatsverhalen. Als ik het niet vergeet ga ik ze donderdagavond kopen.

Misschien moeten we gewoon de volgende keer op rolschaatsen langs de lijn gaan staan met een kop thee en chocolade. Dan kunnen we alles tegelijk.

7:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home