dinsdag, april 17, 2007

bloody bloody bloody

vandaag:
* is mijn neutrale blik eentje die DOOOOD!!!VERDERF!!! uitstraalt. en dat is mijn neutrale blik
** ben ik niet zo geduldig en aardig tegenover bellers met domme vragen
*** is er geen zon
**** irriteer ik me aan het mannelijke gedeelte van de mensheid
***** ben ik overemotioneel

oftewel ik moet mijn 'periode' krijgen. bloed zal uit mijn lichaam gutsen. mijn gezicht zal nog minder kleur bevatten. etc.

vanavond help ik vriendin m mee met wat band dingen tijdens een door haar geregelde avond. "can you help me with amps and stuff" was de vraag...

als de band maar geen rare plotselinge eisen of verlangens heeft. ik denk dat ik dan flip.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

't komt allemaal wel weer goed...
Take it easy... ;-)

4:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home