maandag, maart 26, 2007

buizen bloed en mexicanen

dit weekend begon een beetje raar. na een kort dokters bezoek (aanhoudende buikpijn en geen zin om te slapen) naar het ziekenhuis. daar prikte de aardige zuster een naald in mijn arm. terwijl ik grapjes maakte (dat doe ik als ik iets heel erg eng vind) pikte zij 6 buisjes bloed. ik keek de andere kant op en zag pas later dat ze zoveel had gestolen. het zag er dik en donker uit. bah.

buiten ging ik bijna out, gelukkig werd ik door een fanatieke moeder meegesleurd naar de dichtsbijzijnde la Place, waar we verse jus met banaan namen en appeltaart. beste medicijn ooit!

na dit avontuur en eten bij de ouders (de ene helft van mijn twee setjes ouders) begaf ik mij richting Zaandam. een feestje met de kift&sack-o-woes&stucadelics. was een leuk feestje. eindigde ook laat en grappig. goede tijden!

zaterdag was ik nog een beetje brak van vrijdag. beetje hangen, boodschapjes doen en toen twee mexicanen van het station afhalen. mijn homegirl/partner in crime/roomie in my dreams en haar liefje.

eerst een hapje ergens eten. toen richting de kroeg waar gespeeld moest worden. na aardig wat gedoe (wie in een band zit herkent het heen en weer gesjok en het gewacht etc.) begonnen de bands in t kroegie te spelen. leuke shows van dusty blinds, mexican holiday en butcher baby. vooral mexican holiday maakte indruk op mijn nuchtere west-frieze vrienden en vriendinnen.

wodka komt uit de hel en na een stuk of 5/6 moet ik écht stoppen. ik werd zelfs niet wakker van de aangeboden pizza op de bank. ik denk zelf dat ik natuurlijk zo out ging omdat ik dat vrijdag niet had gedaan. overigens word ik emotioneel als ik drink. dus heel swaf weet weer hoeveel ik van iedereen hou en hoe leuk ik het vind dat ik bepaalde mensen heb ontmoet. en bla bla bla.

zondag wederom een luie dag. met thee en chocoladepindarotsjes. een beetje in het zonnetje fietsen en nog een paar uurtjes in de kroeg.

's avonds nog vette hap eten op de bank en een serieus gesprek.

wat een fijn weekend!

deze week wordt weer eens lekker druk voor de verandering.

morgen: oefenen. woensdag:cursus. vrijdag: spelen in groningen. zaterdag en zondag: brak op de bank liggen klagen?