maandag, oktober 24, 2005

afgelast

omdat mijn favoriete band hun europese tour heeft afgelast (www.sleaterkinney.com) ben ik treurig. het regent. ik heb overal spierpijn. ik heb een beetje honger. en dorst. maar geen zin in thee.

het wordt een vermoeiende dag denk ik.

bovendien heb ik echt te weinig geslapen de afgelopen week. met als daluren de donderdag-nacht op vrijdag-ochtend. vrijdag op zaterdag ook weinig slaap. en zelfs zaterdag lag ik niet zoals gepland om negen uur in mijn bedje. gelukkig kon ik mijzelf wel ervan weerhouden om even te kijken of er nog bekenden in de stad waren. waardoor het niet heeeel erg laat werd.

en gisteravond was het ook niet vroeg (ook zeker niet laat) en stortte ik rond tienen uitgeput in mijn bedje.

vanochtend was ik dan ook niet op mijn vrolijkst.

en ik heb mijn haar gisteren bruin geverfd. maar het is de verkeerde bruin. en nu heb ik dus lelijk bruin haar ipv het gewensde mooie bruine haar.

(en ik beloof iedereen die op spelling let, dat ik daar binnenkort echt meer tijd aan ga besteden in deze weblog)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Sleater Kinney is ook een favoriete band van mij. Ja, het is altijd jammer als een concert wordt afgelast waar je echt naat uitkijkt. Waarom verven vrouwen toch altijd hun haar? Ik heb dat probleem gelukkig niet.;-)

6:22 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@paul. ik verruf ook mijn haar.

8:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home