woensdag, oktober 26, 2005

rood betekent stoppen

terwijl op kantoor het een en ander in mijn gezicht explodeert, heb ik een relax moment ingeschakeld. aangezien de explosies niet door mij worden veroorzaakt, nog door mij kunnen worden opgelost.

en stressen om niets is ook een beetje onzinnig.

mijn relax moment bestaat uit: een cola-tje en de Makro-reklame-folders.

gisteren bezocht ik mijn broer, die binnen een kwartier vijf nieuwe snaren op mijn bijna onstembaar geworden gitaar zette. nu klinkt hij net wat voller, wat mooier, wat fijner. ten minste in míjn oren.

na dit korte verblijf bij broerlief stapte ik in mijn doodskistje op wielen om naar huis te sjokken. en ja hoor. daar begon hij weer te branden. het rode lichtje dat niet hoort te gaan branden. dat aanknipperen rond de 105 km per uur doet hij sinds hij terug is van de maker. misschien toch maar weer terug?

overigens reed mijn zwaar doorroestte peugot 205 gisteren toch wel 120. en toen nog zonder rood lichtje!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nieuwe snaren is altijd fijn, nieuwe auto ook, alleen zo duur...

7:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home