maandag, augustus 29, 2005

ruzie met de ontnieter

mijn dag was stom, hoe was die van u?

en verder had ik vandaag ruzie met de ontnieter. je weet wel. zo'n tangetje die de nietjes uit papieren haalt. en als alles je tegenzit kan dat dus een dikke vette druppel in een volle emmer zijn. grom.

maar verder.
dit weekend sniffend, snuitend, niesend en proestend verjaardagen gevierd van te veel familie leden. paar foto's geschoten van de meest memorabele verjaardagsvierder. mijn tante-zeggertje werd 1. en dus liepen er op zijn kinderfeestje veel ouders rond met kinderen die niet bewust meemaakte dat ze ergens anders waren dan thuis. laat staan op een feestje. er werden heel wat luiers verschoond en bij mij bekroop een gevoel van "anticonceptie NU!!" me. maar dat gevoel verdween weer toen ik de boevenogen van mijn tantezeggertje zag.

als ik kinderen krijg, zullen dat draken worden. echt enorme irritante, drukke, moeilijk opvoedbare monsters. die de boel en buurt terroriseren.
en nee dat hebben ze dan niet van hun moeder.

pff. en tegenwoordig dragen veel dikke meisjes bikini's. ik met mijn babyvet randje durf het niet aan, maar meisjes van 15 die drie maanden zwanger lijken lopen te pronken met te kleine bikini broekjes. en ik koop een mannen-short omdat die pijpjes heeft en mijn kont net aan kan bedekken. ik maak helaas geen grapjes.

verder over geen grapjes. wat heen en weer gebel met mensen die veel meer weten dan mij. blijk ik toch aardig mee te komen in dat hele "veel weten" gebeuren. toch fijn.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

go with the flow...

8:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home