woensdag, augustus 24, 2005

carriere?!

ok. de eerste cursussen staan gepland. geen super professionele cursus uiteraard. maar de basis commerciele miep cursus. je weet toch. geen moeilijke dingen. maar toch fijne om in het achterhoofd te houden. ik krijg deze (dure) cursus. ik ben niet mijn baan over vier maanden kwijt.

en dat is dan toch wel fijn. om werk te hebben zo rond de oplevering van ons nieuwe huis.

vanavond hopelijk lekker eten in ons huisje. ik zal me storten op het stofzuigen en opruimen, man P. zal zich storten op de was. hoop ik.

gister overigens voor eerst sinds lange tijd een tennisracket vast gehouden (ook dat nog, hoor ik u denken) en dat ging bizar goed. ik dartelde als een ware Steffi over het gemalen baksteen. ik troefde uiteindelijk manlief meerdere malen af. haha. game set match baby.

(overigens ga ik dit weekend weer gewoon met 6-0 6-0 van de baan)