dinsdag, augustus 23, 2005

tiepmieperig

vandaag zit ik in mijn ultieme kantoor outfit achter de pc, de ultieme kantoor dingen te doen. voornamelijk veel gescan en versnipper werk. ik ben in opruim-modus en raas door het kantoor met oude dossiers (1984?!!) dis razendsnel worden ingescand en nog sneller worden versnipperd. vervolgens moet ik iedere cliƫnt traceren (hoera internet!) en kijken of ze niet dood of verhuisd zijn. (als ze dood zijn, zijn ze natuurlijk ook verhuisd maar da's wat anders)

tijdens al de hersen-met-rust-latende klusjes denk ik aan het nieuwe huis dat gebouwd wordt. en aan de zolderkamer die speciaal voor mij wordt ingericht met mijn favoriete dingen. noem het een hobbykamer. mijn boksbal. mijn versterkers. mijn gitaren. mijn basgitaar. waaah! mijn platenspeler plus platen. mijn computer! oh la la! een hokje vol spullen die mijn tijd kunnen doden tijdens lange eenzame koude nachten. de eerste persoon die weet dat we de sleutel van het nieuwe huis hebben, zal de internet-aanbieder zijn. ik ben zo verwend met de snelle kabel van mijn papa en broertjes. noem me een nerd, maar ik irriteer me mateloos aan langzame downloads. of nog erger! haperende muziekfragmenten op online radio-s. ARGH!

de jongens van 3voor12 zijn de enige mensen tot nu toe die ik positief hoor over het optreden van Juliette & the Licks en ik irriteerde me Mateloos aan hun gekweil en dan er nog bij zetten dat ze er niet alleen zo overdenken omdat juliette een meisje is. uh huh. liegen is stom.

de laatste bezigheden om dit uur te vullen: een paar kopjes afwassen (ipv laten wachten op de schoonmaakmiep/kees), plantjes wat water, versnipperaar (mijn vriend!) legen. beetje msn (je weet wel, de radio van de duivel!). misschien telefoontje naar thuisfront plegen en dan is het weer klaar voor vandaag...

kan ook nog even wat online sets van de bands van lowlands luisteren. al het moois dat ik mistte staat online!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dat is nou het mooie van internet. met dank aan de VPRO.

10:12 a.m.  
Blogger carolien said...

@paul... jup. zoveel voor en nadelen... dat internet.

4:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home