vrijdag, augustus 26, 2005

snotty

ok. het is weer zover. het weer kan niet beslissen wat ze nu eigenlijk wil en dus zit mijn neus weer vol. of eigenlijk. hij loopt leeg.

ik nies en snotter mij helemaal draaierig. heb hoofdpijn van alle keren neus snuiten. en mijn neus is nu dus ook rood en pijnlijk.

heerlijk die net geen herfst, net geen winter, net geen zomer periode.

overigens ga ik mezelf dit weekend opvrolijken door een memorystick of een i-pod te kopen (ik vind die zo leuk en erg handig voor mijn hardloop avonturen, dat loopt niet zo lekker met een discman, walkman in de hand). en een nieuwe phone.

want mijn telefoon wil niet meer opladen. en na anderhalf gesprek is hij uitgeput en wil hij aan de beademing. ik heb mijn oogjes laten rusten op een roze telefoon. erg meisjesachtig. en je kan er van alles mee wat ik toch niet wil. helaas kan je tegenwoordig geen telefoons meer krijgen waarmee je alleen kan bellen en sms-en (waar zijn die goede oude Hi prepaid telefoons gebleven?). oh god als ik maar niet uren in de telefoonzaak hoef te staan. dan doe ik et wel online hoor.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb nog zo'n oude hi prepaid ding. En ik doe hem niet weg ;-)

9:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home