donderdag, augustus 25, 2005

digitale fotocamera etterbakken

oh en wat ik even was vergeten, maar mij nu opeens weer te binnen schiet.

ik zat gisteren op een bankje te wachten op mijn trein en een patatje te nuttigen.
zie ik twee jongens in een stilstaande trein zitten. wachtend op vertrek.
ik zie de jongens heel verdacht doen, maar eet rustig mijn patatjes met mayo. plots ontdek ik een flits! heeft een van die (overigens enorm zielig uitziende, je kent het wel 'ik ben alto hahaha'types) sjappies een foto van me gemaakt. vervolgens werp ik een super pissed off blik naar hen en gaan ze doen alsof ze geen foto's aan het maken zijn. ik was enorm enorm furieus en sta dus ook te zwaaien met mijn middelvinger terwijl andere mensen mij aanstaren met grote ogen. de trein vertrekt en klik foto nummer twee. nu dus met middelvinger.

als ik erachter kom wie die sneue types waren (oftewel als ik foto's van mijzelf op internet terug vind terwijl ik 1: een patatje eet, 2: met mijn middelvinger zwaai) dan gaan er vervelende dingen gebeuren. waar zijn mijn internet nerd vrienden die met alleen een IP adres in de hand mensen kunnen spammen tot het einde des levensdagen?

u snapt het ik kan er nog steeds furieus over doen. misschien vonden ze me gewoon wel leuk.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

als ze achter het raam zaten en flitsen hoef je je nergesn zorgen om te maken.

achter ene raamflitsenheeft geen zin. de flits reflecteert in het glas. je foto wordt mooi wit met misshcien nog net wat beeld aan de zijkanten - waar jij niet zat.

x suus

8:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

8:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het laatste denk ik. don't worry be happy.

10:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home