donderdag, augustus 04, 2005

if i can make it there.

new york was erg ok. hoewel we de absolute toeristen dingen hebben gedaan en ik er weer eens mee werd geconfronteerd dat p. en ik compleet andere interesses hebben, heb ik me vermaakt.

ik heb een nieuw record van museum bezoek. metropolitan, een van de grootste mooiste beste kunstcollectie op planeet aarde, in een uurtje doorgesjeesd.

bovendien heb ik veel dingen niet gedaan die ik wel wou doen. maar al afspraken staan om volgend jaar met vriendin L, niet lieke, erheen te gaan om het nachtleven en musea en gekke platenzaakjes te ontdekken.

wel een platenzaakje in greenwhich village doorgelopen. maar i.v.m. kapotte platenspeler niets gekocht ook al zaten er wat kekke plaatjes bij. ik moest meteen aan frommel denken. zoveel rare nooit van gehoorde garage-acts lagen daar in de schappen voor 5 tot 15 $. natuurlijk hadden ze ook oud exclusief vinyl, maar wie zoekt er nu echt een plaat van de boomtown rats? (ok dat is eigenlijk geen echte vraag)

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

en niet eens in "red het van de ondergang" CBGB's geweest?

11:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home