dinsdag, juli 19, 2005

stug

misschien is het mijn west friese, en dus een beetje stug, achtergrond. misschien kan ik gewoon niet tegen mijn verlies. misschien verknal ik gewoon alles tijdens wedstrijden omdat het wedstrijden zijn. ik kan geen knopje omzetten. ik kan niet de kill mentaliteit aannemen. en al helemaal niet als ik tegen een lopend tennis drama moet spelen. dan voel ik me lullig in de eerste paar games en kom ik niet in mijn spel.

en god wat vind ik verliezen erg!

het was gisteravond weer zo'n hang-je-racket-in-de-wilgen moment. ik sla mijn man bijna van de baan. maar iemand die net aan een racket kan vast houden is te moeilijk....


zucht. nu naar chocolade eten als troost.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Thanks God for the chocolate.

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home