dinsdag, juli 26, 2005

een vluggertje

de baas is terug en dan voel je opeens zo'n noodzaak om jezelf enorm te bewijzen. nergens voor nodig uiteraard.

nu is de baas even van kantoor weg (zakenlunch?) en update ik dit nu ik nog in nederland ben.

morgen om half tien in de morgen gaat ons vliegtuig, maar in verband met strenge controles moeten we toch drie uur van te voren aanwezig zijn. en zo veranderd deze gristelijke vliegtijd alsnog in een vroege vlucht.

ik ga ons nu alvast online inchecken..

en mijn baard afscheren en mijn natrium uit mijn handbagage halen ;p

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

vakantie of zakenreis?

10:06 a.m.  
Blogger justathought said...

ook maar eens een baas zoeken in plaats van freelancen.. betaalt bloggen in plaats van stukjes posten met een schuldgevoel.

11:45 a.m.  
Blogger carolien said...

@ paul, pleasure. zo'n goede baan heb ik (helaas??) niet.

@ just a thought. ik droom van freelance. maar freelance wat? haha. en ik blog helaas niet betaald, maar dat zou ook wel de leukigheid eraf halen. ik blog wel in betaalde tijd ;)

11:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ich sehe Ihr Blog behandelt geld veel verdienen. Da dürfte diese Seite interessant sein, die ich im Internet entdeckt habe:
geld veel verdienen

12:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home