maandag, juli 18, 2005

werk vs weekend

mijn weekenden duren tegenwoordig zo kort. dat ik opeens op zondag om negen uur bedenk dat ik de dag erna toch echt moet werken.

heerlijk die dichter bij komende vakantie.

zondag kwamen mijn pap, vriendin en broer langs voor een bakkie koffie (koppietijd was verschoven naar elf uur) en het bekijken van ons nog af te bouwen huis, plus vakantiehuisje. het was erg gezellig en we hebben overdreven veel patatjes gegeten in een grasveldje met plastic bekertjes cola erbij. Na hun bezoek hebben p. en ik een uurtje of wat op 'onze' tennisbaan gestaan. beetje mijn service geoefend. als die loopt: somebody stop me! (helaas loopt ie nooit)

zaterdag heb ik een VERSTERKER gekocht. een grote VOX (bling bling) versterker verkleind nu onze woonruimte. er zitten honderden geluiden en ditto aantal knopjes op. en je kan er enorm coole effecten meekrijgen. yay!

bovendien zaterdag thee gedronken met een vriendin L.
vanavond een tenniswedstrijd. met de status van mijn arm, en mijn tegenvallende skills kan ik de uitslag wel voorspellen....

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die korte weekenden, daar moeten we wat aan gaan doen.

4:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home