vrijdag, juli 22, 2005

geen chocolade voor mij

natuurlijk blijft een man een man, of herstel mijn man mijn man, en dus gingen wij gisteren niet naar charlie and the chocolate factory. ik noemde in gedachten al vier vriendinnen op met wie ik misschien alsnog kon gaan. (of em in new york gaan zien natuurlijk). het plan is nu om zaterdag te gaan. en ik bedenk al welke smoezen er kunnen worden gebruikt door de wederhelft om hier onderuit te kunnen komen. overigens heeft mijnheer Carrolien van alle was gedaan en gedroogd en gekookt. ik probeer tegenwoordig toch wat meer de positieve dingen te benadrukken. dat ligt nou eenmaal niet helemaal voorop in mijn karakter.

vanavond heb ik omgedoopt tot 'vertroetel jezelf' avond. de wederhelft staat bezweet als een jonge hond te squashen met beste maat... ik zit in mijn eentje thuis met net gescrubte beentjes en de nageltjes in de nagel-creme. heerlijk! daarna wordt de versterker op standje DOOOOOF gezet en ga ik even een aantal rustige gevoelige chansons spelen en een eind maken aan het nieuwe Tommies Top 40 Nummer!

zo is het overigens opeens al 22 juli. niet te geloven man. nou heb ik toch weinig vrije dagen in de vakantie en neem ik ze liever verderop in het jaar eens op, dus mij maakt het niet uit. als het ten minste dan ook gewoon een zachte winter wordt. (weekendjes Antwerpen, dagjes hardlopen in het bos, winkelen in amsterdam... heeeerlijk)