woensdag, juli 20, 2005

gezellig

gister tot mijn verbazing, in een leeg huis thuiskomend. nou ja leeg. the hussy was nog niet thuis. dus even de gitaarversterker en al haar functies uitgeprobeerd. ik weet na een half uur wel zeker dat ik het boekje erbij moet pakken.

na thuis komst van de man des huizes besloot ik de gitaar even te laten rusten. wat voor de man een uitgelezen kans was om hem op te pakken en te gaan pingelen en klooien. na tien minuten beloofde ik mezelf nooit meer gitaar te spelen in het bijzijn van anderen (iig niet kloten met versterkers) want er is NIETS zo irritant als gepingel en gepiep en kraak en hard kabaal als het niet goed in een liedje verpakt zit. voor de luisteraar is het overigens gewoon kut terwijl de gitarist enorm veel plezier heeft.

daarna besloot de man eten te gaan koken. hij had echt mannen eten gehaald. uiteraard iets wat ik niet zo lekker vind. gehaktballen! en dan niet grootmoeders ballen, nee prefab winkel ballen.

met veel moeite en wilskracht at ik de aardappeltjes (iets te hard nog, prefab aardappeltjes moet je erg goed bakken) en de bal op. het was een soort frikandel bal. de oude grootmoeder ballen zijn uiteraard van gehakt (met uitjes en soms paprika).

daarna naar de baan. hij had een wedstrijd. en spijt van zijn eetkeuze. de ballen kwamen halverwege de eerste game naar boven. frikandelbal wegslikkend heeft hij toch de wedstrijd gewonnen, waarna we nog gezellig met de tegenpartij hebben zitten drinken (kunnen ze goed bij tennisbanen) en kletsen. het was half twaalf.

nu zit ik een beetje mijn werk voor me uit te schuiven. wachtend tot het half tien is en er mensen bij banken de telefoon opnemen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Thank you!
[url=http://hzcduymr.com/ezzb/eqdt.html]My homepage[/url] | [url=http://rhouzlsa.com/flzq/zfdr.html]Cool site[/url]

3:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Well done!
My homepage | Please visit

3:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Great work!
http://hzcduymr.com/ezzb/eqdt.html | http://uvoxisiu.com/zbpc/rqil.html

3:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home