woensdag, augustus 17, 2005

laat maar komen

de lowlands tas is ingepakt en het belangrijkste ontbreekt nog: matje en slaapzak! deze moet ik morgenavond halsoverkop aanschaffen. tevens worden er regenlaarsjes gekocht om natte blubbervoeten/schoenen te voorkomen tijdens tropische regenbuien.

er is onweer voorspeld. en zonneschijn en minima van 15 en maxima van 22. en een beetje bewolkt. dus mijn tas is winter-proof, zomer-proof en nederlands weer proof.

morgen dus niet naar restaurant met niet uit te spreken gerechtnamen.

ik ben heel cool trouwens. want na heel lang sparen en tussendoor iedere keer afknippen, kan ik nu een staartje in. in combinatie met twintig haarclipjes wel teverstaan. maar toch! en ik ga gewoon door met laten groeien en voor lul lopen tot het lang is en dan knip ik het weer af. (daar doe je het voor)

overigens nog meer redenen om cool te doen: 1: ik heb een tweedehands peugot 205 uit het jaar 205 waar ik mijn afrij-crashtest-auto van ga maken, 2: ik heb alle onderdelen voor de vespa op de lager voor het stuur na. jaaaa! bijna rijklaar! ik ben ZO zenuwachtig! papa en broeder f klussen door terwijl ik geen tijd heb (erg slecht want ik wou er wat van leren maar weet nu alleen hoe ie uit elkaar moet en waar alles zit).