vrijdag, augustus 12, 2005

iedereen kan gitaar spelen

vandaag heb ik het niet druk gehad op mijn werk. ik heb onnodig vaak mijn andere weblog upgedate. het plaatje wat ik zojuist plaatste getuigd van mijn inactieve werkhouding.

de baas is door een raar voorval toch echt er beroerder aan toe dan gedacht. wat inhoudt dat ik alleen op kantoor ben. en er is niet veel te doen.

net de laatste gewenste vespa onderdelen opgeschreven. mijn papa en mijn broer zijn illegaal verder aan de vespa gegaan. ze vinden het niet leuk als ik uren in de schuur zit tijdens sporadische bezoekjes aan het thuisfront. da's niet gezellig. en dus hebben zij de vesp al bijna geheel op geknapt. de laatste puntjes. ik schijt bagger. zo ongeveer.

zo dadelijk zit ik met mijn welgevormde achterwerk ergens in een eetcafe in utrecht te smikkelen en smullen met een oue maat en de drumster van tommies (niet het plaatje). daarna volgt er een twee uur durende oefensessie in amsterdam. het wordt laat, want na oefenen heb je dorst en wil je je genialiteit vieren of je onkunde verdrinken. overigens zijn wij vrij triomfantelijk na iedere oefensessie. dan roepen we dingen als "dit wordt onze nummer 1 hit!" of "nou we zijn ECHTTT niet slecht!"...

vanavond dus redelijk laat. en morgen hopelijk nog gluren naar de kermis in hoorn. in den avonduren uiteraard. overdag is er niets leuks aan zo'n kermis!