woensdag, juli 13, 2005

still breathing

twee dagen geen posts in deze weblog? het is onmogelijk. bizar. het mag niet.

gisteren was officieel een wasdag. in ons vakantiehuisje hebben wij geen wasmachine. mijn ouders zijn op vakantie en dus hadden wij hun huis voor ons en onze stinkende sokken alleen. ik heb drie wassen gedaan tussen 7 en half elf. (plus drogen)

tussendoor gluurde ik af en toe naar tv (paul keek lord of the rings 3). ik maakte gretig gebruik van de door paul geinstalleerde stoomcabine van mijn ouders. wat is dat lekker zeg! wat overdreven luxueus om zo'n ding in je badkamer te hebben staan. nu is mijn moeder de ultieme spaarpot (niet letterlijk) en heeft ze dat hele ding bij elkaar ge-euroot.

een kwaliteit die ik overigens niet in mijn dna is terug te vinden. how bizarre.

en op het werk gaat alles weer heerlijk fout en regeert stress en paniek.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Maandag is toch wasdag? Die zinloze eerste dag van de week, nergens anders goed voor dan zinloos bezig te zijn.

9:02 p.m.  
Blogger carolien said...

ja maandag is eigenlijk wasdag maar toen hadden we geen tijd.

ik heb ook geen wasmachine meer wegens vakantiehuisje. en dus moet ik naar mams om de was te doen. het voelt aardig jaar 2001 aan als je begrijpt wat ik bedoel.

9:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home