donderdag, juli 14, 2005

koud spel

is cold play het land uit, heb ik nog een liedje van ze in mijn hoofd. en als je mijn affiniteit jegens deze band een beetje doorhebt... dit is geen goed iets. vooral aangezien ik niet verder kom in dit liedje dan de regel "nobody said it would be eaaasssyyyy" (zet zeurzangstem op, langslopende mensen kijken vreemd het kantoor binnen).

argh. en nu is U2 in het land. en voor die band kun je alleen respect hebben enzo. het zijn goede liedjes. goede muzikanten. goede show eromheen. en toch word ik er niet opgewonden van. nu is mijn bijnaam toch al "ijskonijn xxl" dus je moet aardig wat kunnen teweegbrengen om mij in extase te brengen. en als je Dat kan, dan ben je geen internationaal multimiljoen verdienende band. oh nee.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

u2 is gewoon saai, in mijn opinie. een teken dat fatsoenlijk vakmanschap niet altijd interessant materiaal oplevert.

6:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat was ik dus
x suus

6:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home