maandag, juli 11, 2005

vader en swaf

dit weekend was leuk. jup. de conclusie in een paar woorden en toch voel ik die druk om er meer woorden aan te besteden.

ok.

zaterdag zijn we naar mijn schoonpa en mijn pa gegaan. hebben eerst de badkamer voor het nieuwe huis uitgezocht (ik heb mijn zinnen op een sterrenhemel gezet ook al is dat te duur en onmogelijk)
daarna in de auto riching het noorden. (niet friesland het andere noorden) waar ik een paar lagen primer op Le Vesp spoot en de scooter in al haar glorie-want bijna af- kon bekijken. het roze is enorm roze maar door al het wit is het eigenlijk wel mooi. en misschien maakt papa en chromen racestreepjes op ;) uh huh. kijk me gaan!

daarna zijn we uit eten gegaan met de familia. en tijdens een bezoekje aan hoorn kan ik swaf niet overslaan dus daar even wat gedronken met fonne en japie. mijn pa in swaf. het was geen primeur want hij moest er zo nu en dan ook zijn kinderen ophalen. mij niet. maar wel voor het eerst dat er geen kind laveloos aan de bar hing, klaar om mee naar huis te worden gesleurd.
overigens was ik dat kind niet. dat was mijn broer.

en zondag? zondag lekker niets.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En zondag laten we de zonden van zaterdag langzaam uit ons lijf wegtrekken.

6:13 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ja verdikkeme had dat ff gezegd dan was ik ook ff langsgekomen. enne vanwaar mijn adres?

6:19 p.m.  
Blogger carolien said...

@paul. daar is zondag inderdaad een goede dag voor. weet echter ook maar al te goed dat ik op zondag dan in de kroeg zat om bandjes te checken en het wederom te laat maakte.
@frommel. ja ik verwacht niet dat jij in de buurt van je huis bent. altijd als ik in town ben, ben jij het niet :(

9:32 a.m.  

Een reactie posten

<< Home