dinsdag, juni 14, 2005

grrr

ik wou dat iemand had gebeld gisteren om vijf voor half zes. dat had mijn bewijs geweest. pff.

anyway.

ik heb gereserveerd voor dirtbombs vanavond in ekko. ik ben benieuwd.
mijn hoofd plopt bijna van mijn nek af van de hevige hoofdpijn die ik heb. ik kon net mijn frons niet naar beneden krijgen en het doet allemaal effing zeer. het is zo'n hoofdpijn dat je automatisch je ogen dicht knijpt. zo'n hoofdpijn.

ik hoop dus dat ik niet over ga geven or flauw ga vallen tijdens DB's. ik ben benieuwd. ik ben benieuwd.

het is nu zeven over half zes dus ik mag nu echt weg. dus.

straks racen naar huis, snel douchen, camera in mijn tas smijten en naar utrecht. ik hou niet van heen en weer gereis en ben bang dat ik eenmaal thuis gewoon thuis blijf. even uitrekenen of ik het allemaal red... mmmmmm.