donderdag, juni 09, 2005

verleiding

eerder weggaan is nog nooit zo verleidelijk geweest als nu. nu zit ik namelijk in mijn eentje en als ik om half zes weg ga, ga ik de juiste trein nooit redden.

bovendien heeft de baas gemeld dat ik eerder weg mag. maar wat is eerder. wat is wijsheid?

in ieder geval zet ik even de radio aan. voor de nodige afleiding. niet dat ik niets doe. ik heb best veel gedaan namelijk en ik begin het ook allemaal "meer te snappen".

maandag heb ik met the bozz een hele dag uitleg. dan gaat hij alle belangrijke dingen vertellen en de tijd daarvoor nemen (na hoeveel weken? hehe). bovendien krijg ik dan alvast een aantal dingen te horen die ik goed moet onthouden voor de 'carrolien alleen op kantoor'-periode.

morgen heb ik onverwacht een bedrijfsuitje van the huzzies werk. ik denk dat dat het toppunt van getrouwd zijn is. meemoeten met bedrijfsuitjes van zijn werk. ik heb er een tering hekel aan en had een andere afspraak, maar ga mee. zodat hij niet iedere dag op zijn werk hoeft te verklaren waarom ik niet mee was.

ik ga gewoon heel akelig doen dan hopen ze de volgende keer dat ik niet kom opdagen. och wat heerlijk om dan aan die verwachtingen te voldoen.