vrijdag, juni 10, 2005

glimlachende robot

ik zit wederom op mijn werk. en heb nu even pauze genomen.

ben tussen werkdingen door op internet gaan zoeken naar gitaarlessen in de buurt van mijn huis. en op internet al online gitaarlessen gevonden. de motivatie is er... de uitwerking volgt.

*maar eerst vanavond naar het uitje met werk van p.
*maar eerst morgen kijken naar staat van te bouwen huis.
*maar eerst morgen cd-s bij N. in de deur gooien.
*maar eerst morgen naar de kapper (dat moet eigenlijk met hoofdletters.. het is hard nodig. eigenlijk hart nodig, zo nodig!)
*maar eerst morgen tennis kijken bij paul. en zelf een balletje slaan.
*maar eerst even reisbureau bellen over de status van mijn reis.
*maar eerst kado'tes kopen voor twee mensen waarvan een 's avonds de verjaardag viert.

en ja zondag...
*zondag is mijn broer jarig.
*zondag ben ik in noord holland.

enzovoorts enzovoorts.