dinsdag, juni 14, 2005

bobo's met ijsjes

vanochtend hoorde ik de single *nieuw nieuw nieuw!!!* van Turin Brakes op mtv. ik zag dus ook de clip erbij, waarin die ene gast opeens een beetje langig haar heeft. mijn advies: niet doen. dit stond een beetje vlassig. de zwerver look is sowieso niet mijn ding.

en die tbs-er lijkt verdacht veel op iemand die ik al jaren ken. brrr. enge foto wel.

heb net notaris die en makelaar zus aan de lijn gehad. plus een aantal hopelijk toekomstige klanten. mijn verdere taken vandaag? de definitieve uitleg voor financiele bla. want ik vat hem nog steeds niet helemaal. overigens. sommige mensen bij instanties zijn nog dommere secretaresses dan mij/ik. en ja daar kan ik me aan omhoog trekken en om gniffelen.

overigens is ekko volgens mij nog niet vol voor vanavond. (dirtbombs) en misschien ga ik daar wel chillerdechill doen met wat mensen die ik niet veel zie. ik ben alleen wederom mijn telefoon vergeten dus misschien is het handiger die eerst te halen, voordat iemand anders hem uit mijn auto haalt.

de kittens zijn nog niet helemaal gewend/t (ik heb geen zin om na te denken vandaar de multiple choice spelling) en blazen nog wat. overigens ben ik king of kittens, want ik kan ze pakken. ze krabben wel je gezicht open, maar ze zijn gewoon nog wat schuw (dit vertel ik mijzelf in de hoop het te gaan geloven).

och. op een doordeweekse avond naar de ekko? kan het leven zo leuk zijn??