woensdag, juni 08, 2005

ctrl alt del

jup. straks over een klein tijdje pak ik een trein richting het mooie amsterdam. om aldaar te genieten van te luide muziek, overal rook, elkaar niet kunnen verstaan enzovoorts enzovoorts.

ik stuurde vriendin L, supersonische drumster van twee bands, waarin ik ook wat doe, een email over de Immaculates. Zij stuurde mij vervolgens vier emails terug vol gitaar en bas tablatuur en zelfs de songteksten van een paar liedjes. hoezo enthousiast?

vanavond is ook de avond dat 2/3 hopelijk de nieuwe 1/4de van the tommies ontmoet. als alles klikt en de muzikale neuzen en ambities zijn een beetje hetzelfde en wijzen dezelfde richting uit, dan kunnen we verder. en dus meteen ook maar extreem goed worden.

tussentijds natuurlijk op mijn slaapkamertje dansend, ik bedoel basgitaarspelend, op de muziek van madonna. om alvast in de sfeer te komen van de binnenkort echt gerealiseerde band. ik vond in een oude weblog een stukje uit 2001 waarin de band al genoemd werd.

dus het wordt hoog tijd voor ACTIE!

maar eerst vanavond. waar ik best zin in heb. zo'n misschien-nieuw-band-lid is niet niets! en misschien vindt ze ons wel niet leuk!!!